Välkommen till Cykelfrämjandets årsmöte 22 april

Sonja NettelbladtNyheter

Ännu ett nytt år tar sin början i en fortsatt orolig tid. Men sakta börjar dagsljuset återvända och förhoppningsvis når solen även dig! Med nytt år börjar det också bli dags för årsmöte. Den 22-23 april träffas vi i för årsmöte och ortskretsmöte. Den här gången på Elite Grand Hotel i centrala Norrköping, där vi både bor och möts.

CYKELFRÄMJANDETS ÅRSMÖTE

Var: Elite Grand Hotel, Tyska Torget 2, Norrköping

Lördag 22 april

12.00–13.00 – Vi börjar med gemensam lunch
13.00–18.00 – Årsmöte
19.00 – Middag

Söndag 23 april

09.00–15.00 – Ortskretsmöte inklusive lunch
Alla medlemmar är välkomna att delta med yttranderätt. Varje lokalkrets har minst ett ombud med rösträtt. Föreningen täcker endast kostnader för ombud, enskilda medlemmar står för detta på egen hand.

Möteshandlingar kommer inom kort att publiceras här.

NOMINERING AV KANDIDATER

Vill du nominera en kandidat till riksstyrelsen är du välkommen att inkomma med ditt förslag till valberedningen: valberedningen@cykelframjandet.seVill du nominera en kandidat till valberedningen är du välkommen att inkomma med ditt förslag till riksstyrelsen: sekreterare@cykelframjandet.se

Valberedningen

Sammankallande ledamot
Anna Steorn
anna.steorn@gmail.com

Riksstyrelsen

OrdförandePer Hasselbergper.hasselberg@cykelframjandet.seVice ordförandeMarie Pellasmarie.pellas@cykelframjandet.seHär hittar du hela riksstyrelsen och valberedningen.

MOTIONER

Har du en fråga som du vill ska tas upp på årsmötet är du välkommen att skicka in en motion. Du kan också ta kontakt med din lokalförening/krets och skriva motionen tillsammans med din lokala styrelse. Här hittar du kontaktuppgifter till din lokalkrets.Motionerna ska vara riksstyrelsen tillhanda senast den 8 mars och skickas med e-post till: sekreterare@cykelframjandet.se

MÖTESHANDLINGAR

Möteshandlingar kommer inom kort att publiceras här. På samma sida hittar du även föreningens stadgar.Varmt välkomna önskar Cykelfrämjandets riksstyrelse!

Dela!