Välkommen till Cykelfrämjandets digitala årsmöte 24 april

CykelfrämjandetOkategoriserade

Cykelfrämjandets årsmöte 2022 äger rum digitalt söndagen den 24 april

Tid: kl 10-12. Vid behov fortsätter mötet efter lunch kl 13.

Plats: Mötet sker via Zoom, anmäl dig här

Alla medlemmar är välkomna att delta med yttranderätt. Varje lokalkrets har minst ett ombud med rösträtt. Information om anmälan och antal ombud per krets har skickats till din lokalkrets. Möteshandlingar finns på sidan Föreningsdokument och stadgar.

Nominering av kandidater

Vill du nominera en kandidat till riksstyrelsen är du välkommen att inkomma med ditt förslag till valberedningen: valberedningen@cykelframjandet.seVill du nominera en kandidat till valberedningen är du välkommen att inkomma med ditt förslag till riksstyrelsen: styrelsen@cykelframjandet.se

ValberedningenMagnus Perssonmagnus.persson@alumni.chalmers.seKarl-Johan Canestadkarl-johan.canestedt@gmx.seJennifer Wendeliuswendeliusjennifer@gmail.comAnna Steornanna.steorn@gmail.comRiksstyrelsen

OrdförandePer Hasselbergper.hasselberg@cykelframjandet.seVice ordförandeMarie Pellasmarie.pellas@cykelframjandet.sePå denna sida ser du hela riksstyrelsen.

Motioner

Har du en fråga som du vill ska tas upp på årsmötet är du välkommen att skicka in en motion. Du kan också ta kontakt med din lokalförening/krets och skriva motionen tillsammans med din lokala styrelse. Här hittar du kontaktuppgifter till din lokalkrets.Motionerna ska vara riksstyrelsen tillhanda senast den 10 mars och skickas med e-post till: styrelsen@cykelframjandet.se

Föreningsdokument

Här hittar du alla föreningsdokument och stadgar som du kan använda i ditt föreningsarbete, liksom tidigare protokoll. Varmt välkomna önskar Cykelfrämjandets riksstyrelse!

Dela!